Pistolet
M.-V. Bergmann
Sculpture, détails, usure, textures, éclairage, rendu de l’ensemble… permettent la compréhension d’un objet. La qualité du travail de l’étudiant, son soin pour la vraisemblance vont donner son côté hyper réaliste. Une fois modélisé, l’objet peut être présenté sous tous les angles de vue.
3D Animation
& Immersion
5 years to create immersive experiences
The 3D Animation & Immersion program prepares students for careers in the 3D field. Their expertise can then be put to good use in video games, animated films, cinema, culture, advertising, architecture, healthcare…
Find out more about our programs in 3D & VFX AnimationOther projects
See all projectsSsyba
Emma Lepuil - Elsa Mailhan - Owein Pourre - Jade Ribeiro - Thomas Samazan - Louise Vallex
Promotion 2020
Animation 3D & Immersion Program - Years 2 & 3
Lego X Terminator
Julien Jouanny - Laura Mayeux - Richard Tarnier - Guillaume Mocaër - Nicolas Vannucci
2024
Animation 3D & Immersion Program - Years 2 & 3
Outlaw
V. Larcher, Q. Marsollier et T. Sertin
Promotion 2020
Animation 3D & Immersion Program - Years 2 & 3
Concept Art Wild West Crash
O. Pourre
Promotion 2019
Animation 3D & Immersion Program - Years 2 & 3
La cabane
N. Joseph
Promotion 2017
Animation 3D & Immersion Program - Years 2 & 3
Les Fils de Morphée
A. Androsic, L. Frison-Roche, C. Vicedomini, G. Pijat et M. Clair
Promotion 2018
Animation 3D & Immersion Program - Years 2 & 3
Créer un jeu vidéo en réalité virtuelle
Campus BRASSART Montpellier
2024
Animation 3D & Immersion Program - Years 2 & 3 / Game Design Program - Years 1 to 3
Big Battle BRASSART 2024 - Catégorie « IA »
Arthur HO WAN - Bordeaux
2024
Sauté de crabe
L. Martin, G. Girac, P. Albaladejo, A. Reverdy et F. Micolod
Promotion 2019
Animation 3D & Immersion Program - Years 2 & 3